Hoofdmenu

Nieuws:

SMF - Just Installed!

Oude kleine vuurwerkjes.

Gestart door BKV_Draak, feb 07, 2026, 01:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

BKV_Draak

Post in dit topic kleine siervuurwerkjes.

Vroeger waren er prachtige kleine vuurwerkjes, waarvan het artwork en de uitwerking verrassend mooi kon zijn. Voorbeelden ervan zijn onder andere de classic 'Ground Bloom Flower', 'Bright Minded Ball', 'Colourfull Birds' en de 'Sprayer'.

Dan trap ik af met een klein oud siervuurwerkje genaamd de 'Moon Flitting Phoenix.

Afcajax

Denk dat deze dan wel toepasselijk is qua naam. Fonteintje van Red Lantern die little firework heet ;D

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Een dag niet over vuurwerk gepraat, is een dag niet geleefd..

Afcajax

En nog een persoonlijke favoriet van mij als het om kleine vuurwerkjes gaat. Songster Fireworks van Red Lantern. Klein fonteintje met fluitje.

Afcajax

De hedgehog van Flower Basket.
Ik gok een spinner.

Afcajax

Ik weet helaas niet hoe deze heet, want er zit een label overheen. Engelse naam begint met een M.
Iemand die de naam wel weet?

BKV_Draak

Citaat van: Afcajax op feb 12, 2026, 07:11 PMEn nog een persoonlijke favoriet van mij als het om kleine vuurwerkjes gaat. Songster Fireworks van Red Lantern. Klein fonteintje met fluitje.

Wauw, prachtig!

FlashPyro

Ook zo'n leuk klein ding. De Water Balls van Link Triad. Aansteken en in het water plaatsen. Dan schieten er lichtkogeltjes uit.

BKV_Draak

Bright Minded Balls. Je zou kunnen denken dst dit een tolletje is, maar gezien het woordje 'Balls' kan het zomaar anders zijn.