Hoofdmenu

Nieuws:

SMF - Just Installed!

Centrale bugstopic

Gestart door Afcajax, jan 21, 2026, 08:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Afcajax

Misschien handig om een centraal bugstopic te maken.

3 Bugs waar ik tegenaan ben gelopen:

* Als ik in Chrome een plaatje wil toevoegen, ontvang ik nu een ellenlange foutmelding. Als ik dan opslaan doe dan wordt het plaatje niet toegevoegd.

* Plaatjes mogen niet groter zijn dan 2 Mb of een bepaalde resolutie. In het geval van foto's uploaden vanaf je telefoon is dat natuurlijk niet handig, want de meeste foto's zijn tegenwoordig meer dan 2 Mb. Misschien is er een tussenstap te bedenken waardoor plaatjes automatisch verkleind of gecomprimeerd worden bij het uploaden?

* Als ik op vind ik leuk klik bij iemands bericht gebeurt er niks.

Niet echt een bug, maar meer een stijl dingetje:

* Bij persoonlijk info op je profiel staan Skype en ICQ nog vermeld.. Lijkt me een beetje verouderd, misschien kan dat omgebouwd worden tot Social kanalen Facebook of Instagram, dat je die link invult of iets dergelijks.
Een dag niet over vuurwerk gepraat, is een dag niet geleefd..

Cameo

Ik heb de opslaglimieten aangepast naar 10mb max en 12mb totaal voor 1 post. Zal ook even kijken of we een compressietool kunnen inpassen hier.

Cameo

De like is voor mij wel zichtbaar, Pat.

Cameo

Okee, ik denk dat de Shoutbox wat ellende veroorzaakte. Ik heb deze uitgezet en nu worden alle bestandsextensies weer geaccepteerd. Dan maar geen shoutbox.

Werkt alles nu naar behoren voor jullie?

Afcajax

Citaat van: Cameo op jan 22, 2026, 10:34 AMOkee, ik denk dat de Shoutbox wat ellende veroorzaakte. Ik heb deze uitgezet en nu worden alle bestandsextensies weer geaccepteerd. Dan maar geen shoutbox.

Werkt alles nu naar behoren voor jullie?

Jes plaatjes doen het nu weer. Ik krijg nu zelf ook weer terugkoppeling als ik op vind ik leuk druk.
Een dag niet over vuurwerk gepraat, is een dag niet geleefd..

OudenNieuwArchief

Leuk om het forum weer leven in te blazen, dat kan niet zonder plaatjes natuurlijk. Uploaden van de PC, hoe gaat dat in z'n werk?
Met copy paste lukte me dat niet.

OudenNieuwArchief

Volgens mij vond ik hier info over in een ander topic, iets met een balk onderaan het bericht, ik ga even kijken  :)

Cameo

Kijk Marty, als je op Reageren klikt komt er een balk onderaan je bericht (zie screenshot). Daar kun je plaatjes uploaden van zo'n beetje ieder gangbaar formaat. Heb de limieten goed opgeschroefd.

Kruitveteraan

Heren, hoe kan ik een foto uploaden en toevoegen aan een bericht? wanneer ik op de button [Voeg een afbeelding toe] klik, kan ik alleen een URL: invullen.

TCDD

Citaat van: Kruitveteraan op jan 23, 2026, 10:52 AMHeren, hoe kan ik een foto uploaden en toevoegen aan een bericht? wanneer ik op de button [Voeg een afbeelding toe] klik, kan ik alleen een URL: invullen.
Kijk eens naar het bericht boven die van jou

Roel

Nog een tip: als je een foto plaats en verkleint 'm zelf in het dialoogboxje dan is 'ie later wel op klikbaar naar het originele formaat. (zie mijn Tolle Lola post als voorbeeld).