Hoofdmenu

Nieuws:

SMF - Just Installed!

De Kroeg..

Gestart door Roel, jan 16, 2026, 07:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

BKV_Draak

Mooi en duidelijk stukje. Ik ben in ieder geval erg blij met dit nieuwe forum. Ondanks alle hypes en nieuwigheden, blijft een forum voor mij persoonlijk toch het mooiste wat er is om iets te delen, te lezen etc. Goed werk museumdudes.

Roel

Jajaja, ik zie nou toch echt dat "Tijger" weer deel neemt aan dit forum! De dinosaurus van de pyro techniek, de Mastodont op klassieke consu vuurwerkjes gebied...  ;D  8)  Welkom Tijger!

Black Dragon

Tof dat dit het forum wordt voor oude artikelen van weleer en andere nostalgische zaken. Met fb had ik toch al niet zo heelveel.

SrCl2

Goedenavond allemaal,

Ik heb me ook maar weer eens aangemeld.
Hartstikke leuk dat het vuurwerkmuseumforum weer online is!

josZie

Heerlijk!  Genieten van vuurwerk van vroeger. Geen gezeik, geen gezeur, gewoon genieten van de dingen die de liefde en passie voor vuurwerk bracht. Konden we die tijd nog maar eens beleven.

Roel

Citaat van: josZie op jan 25, 2026, 10:00 PMKonden we die tijd nog maar eens beleven.

Dat kan in principe best denk ik, vooral met de kleinere vuurwerkjes die in perfectie zijn gefabriceerd; oké kom je gauw uit op Funke, dat wel. Merk toch dat ik sinds een bepaalde leeftijd gepasseerd ben dat er een soort van 'down-scaling' optreed met oudjaar. Dat is trouwens begonnen in het eerste corona jaar; toen hadden we elk denkbaar Cat1 vuurwerkje wat er te koop was. Beetje suf zou je denken maar toch een top oudjaar beleeft. (Ok, om 12 uur toch wat dikke boxen en wat ratelbanden maar dat was en dan ook). Maar goed; zo kijk ik nu al uit naar de Funke grondbloemen..  :-*  ;D