Hoofdmenu

Nieuws:

SMF - Just Installed!

Test onderwerp

Gestart door Cameo, jan 14, 2026, 08:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

Cameo

Even kijken wat er allemaal mogelijk is.

Cameo

Attachements voeg je toe via de knop onder het bericht! Was even verwarrend.

Roel

Ok, ook binnen, een en ander ziet er goed uit!  8)

Roel

Test om een foto te plaatsen..  ::)  Handig: met de invoeg balk plaats je een foto die een thumbnail blijft tot je er op klikt,,
Filmpje...

Afcajax

Ik zie geen optie voor plaatjes?  ???
Of kan je alleen maar met URL invoegen?

Een dag niet over vuurwerk gepraat, is een dag niet geleefd..

Cameo

Citaat van: Afcajax op jan 21, 2026, 01:45 PMIk zie geen optie voor plaatjes?  ???

Onderaan de post, als je reageert, zie je een balk waar je afbeeldingen op kunt droppen. Of je klikt erop dan kun je er naar browsen.

Afcajax

Citaat van: Cameo op jan 21, 2026, 02:30 PM
Citaat van: Afcajax op jan 21, 2026, 01:45 PMIk zie geen optie voor plaatjes?  ???

Onderaan de post, als je reageert, zie je een balk waar je afbeeldingen op kunt droppen. Of je klikt erop dan kun je er naar browsen.

Kan het zijn dat dat op de telefoon niet te zien is of ben ik gewoon scheel  ;D

Roel

Ben ik ook scheel of is die 'plaatjes invoeg balk' weg? Zie mijn post (nr 3) hierboven voor een voorbeeld..

Afcajax

Citaat van: Roel op jan 21, 2026, 06:29 PMBen ik ook scheel of is die 'plaatjes invoeg balk' weg? Zie mijn post (nr 3) hierboven voor een voorbeeld..

Ik zag hem net wel toen ik een nieuw topic wilde starten. Hier nu niet. Misschien ligt aan dit forum deel dat het hier niet mag?

Afcajax

Oh ik snap het al. Je krijgt die balk alleen te zien als je op de knop gebruikersacties klikt en dan reageren kiest. Het werkt kennelijk niet als je snelreageren doet.

Afcajax

Krijg een hele regel foutmeldingen als ik een plaatje erin sleep via de browser (Chrome)

TCDD

Citaat van: Afcajax op jan 21, 2026, 08:18 PMKrijg een hele regel foutmeldingen als ik een plaatje erin sleep via de browser (Chrome)

ja ik ook

Roel

Als je klikt op 'bekijken' kom je in het uitgebreidere scherm voor je bericht; daar is die invoeg balk wel aanwezig alleen komt er idd een lange lijst error berichten als je een pic er in sleept.

Afcajax

Ik verplaats dit test topic even naar Bugs..

Cameo

Even de nieuwe imageprocessor testen